Cum a convins Lufthansa 42 de persoane să-și schimbe numele
O campanie de marketing a operatorului aerian Lufthansa a convins 42 de suedezi să-și schimbe legal numele în Klaus sau Heidi pentru a câștiga o locuință în Berlin, conform publicației online Quartz.
Operatorul german Lufthansa a început în luna octombrie în Suedia campania de marketing „schimbă-ți numele în Klauss-Heidi, spune-ne de ce ai făcut-o și intră în cursa pentru câștigarea unui nou început în Berlin”.
Apartamentul pus la bătaie de companie are 70 de metri pătrați, un dormitor, balcon și bucătărie mobilată. Premiul cel mare include o bicicletă personalizată cu noul nume înscris pe ea, lecții de germană și două zboruri gratis către Frankfurt sau Munich.
Câștigătorul campaniei a fost anunțat sâmbătă de Lufthansa. Acesta este Michael Klaus-Heidi Andersson, are 24 de ani și este din localitatea suedeză Fjugesta.
Așteptările companiei au fost depășite de numărul mare de persoane care s-au înscris în competiție. Lufthansa a oprit campania cu o lună mai devreme. 70% din participanți sunt bărbați și jumătate din ei locuiesc în Stockholm.
Ceilalți 41 de concurenți primesc calitatea de membru silver în cadrul companiei și 100.000 de kilometri de zboruri gratuite. Un alt concurs lansat de Lufthansa a oferit reduceri pentru utilizatorii care își schimbă numele pe Facebook.