Ron Johnson, șeful segmentului de retail al Apple la începutul anilor 2000, a simțit pe propia piele ce era dispus să facă Steve Jobs pentru a obține rezultatul perfect în compania sa. Chiar înainte de inaugurarea primului magazin al gigantului american în domeniul tehnologiei, în primăvara anului 2001, Johnson și Jobs se aflau în drum spre o întâlnire săptămânală atunci când angajatul a luat o decizie îndrăzneață, scrie Business Insider.
Șeful de la acea vreme al segmentului de retail a hotărât atunci să își spună punctul de vedere în legătură cu un lucru care îl deranja de ceva timp la organizarea viitorului magazin. Cei de la Apple urmau să aranjeze produse în magazin în funcție de segmentul din care făceau parte, nu în funcție de felul în care puteau să le folosească utilizatorii.
„Dacă Apple se organizează în funcție de activități ca muzică sau filme, magazinul ar trebui să fie și el organizat în funcție de muzică și filme și lucruri pe care le poți face”, i-a spus Ron Johnson lui Steve Jobs.
„Știi ce mare este această schimbare? Nu am timp să proiectez din nou magazinul”, i-a răspuns Jobs. Părea că acela era finalul discuției, după cum povestește Johnson într-un interviu acordat Inc.Magazine, dar nu a fost așa.
Zece minute mai târziu, atunci când cei doi au intrat în sala de ședințe, Jobs a început imediat să vorbească. „Ron crede că magaziunul nostru este gândit greșit și are dreptate, așa că trebuie să plec acum. Ron, tu lucrează cu echipa și realizează designul magazinului”, le-a fostul CEO al Apple celor prezenți în sală.
Așa a fost modificat planul primului magazin deschis de Apple. Deși a durat mai mult să îl inaugureze, Steve Jobs a știut că merita să întârzie dacă urma ca rezultatul să fie perfect.