„Oamenii au început să fie mai atenți la modul cum este preparată mâncarea și care sunt beneficiile nutriționale ale ingredientelor folosite. Consumatorii sunt preocupați de un stil de viață sănătos care să preîntâmpine perioadele aglomerate de la locurile de muncă. Dacă ar fi să compar marile orașe, precum București, cu restul țării, consumatorii din acestea aleg o masă rapidă în timpul zilei în loc să mănânce la restaurant”, explică Rumen Radev, agent de dezvoltare la Subway România pentru zonele București și Ilfov, unul dintre motivele pentru care piața autohtonă vine în susținerea businessului de tip quick service Subway.
După doi ani de la intrarea în România, brandul american a ajuns la o rețea de 20 de restaurante și se apropie de ținta de 40 propusă la început, cu un ritm de deschidere de aproape un restaurant lunar. Spre deosebire de celelalte lanțuri de restaurante aduse în franciză, modelul de business presupune că fiecare restaurant are în spate un francizat, fiecare local fiind operat de o companie diferită, iar responsabilii de susținerea ritmului fiind agenții de dezvoltare. Rumen Radev este principalul responsabil de dezvoltare a rețelei în zona Bucureșit și Ilfov, după ce a acumulat o o experiență de mai bine de 18 ani în dezvoltarea și implementarea de produse noi și șase ani de experiență în domeniul francizelor.
Citește mai departe pe businessmagazin.ro