Cum au clădit un imperiu plecând de la un împrumut mai mic de 400 de dolari

Publicat: 26 08. 2016, 07:50
Actualizat: 26 08. 2016, 09:23

În 1998, când internetul era la primii pași în India, cei doi frați, care se recomandau drept „tocilarii tech”, au luat cu împrumut 25.000 de rupii (circa 372 de dolari) de la tatăl lor, contabil de profesie, pentru a înființa o companie care avea ca activitate crearea de nume de domenii. De-a lungul celor două decenii care au urmat, cei doi au construit un imperiu, Directi ajungând la rulaje de 1,4 miliarde de dolari; grupul reunește companii cu activității în domenii diverse, între care se numără servicii de plată în mediul virtual, aplicații de mesagerie, tehnologie de advertising.

Pe 22 august, cei doi frați și-au mai adăugat o victorie în palmaresul personal. La o vârstă de până în 40 de ani, cei doi frați indieni sunt cei mai proaspeți membri ai clubului select al miliardarilor la nivelul globului. Pe 21 august au vândut una dintre companiile pe care le-au înființat Media.ner, care dezvoltă produse pentru companiile de publicitate, unui consorțiu de investitori chinezi, pentru suma de 900 de milioane de dolari.

Tranzacția a fost a treia ca valoare în domeniul tehnologiei pentru advertiseri.

Citește continuarea pe Businessmagazin.ro.