Cum au evoluat afacerile celui mai mare producător român de cosmetice în 2014

Publicat: 02 03. 2015, 20:35

„Investiții totale în valoare de peste 10 milioane de lei în modernizarea laboratoarelor companiei și retehnologizarea unor linii de producție ne-au ajutat să ne extindem portofoliul cu produse moderne, dar și să eficientizăm substanțial procesul de fabricație”, a spus Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca.

„După încă un an de evoluție continuă, datorat în exclusivitate consumatorilor noștri dedicați și pasiunii lor pentru produsele românești, suntem bucuroși să ne confirmăm poziția de lider pe piața românească de cosmetice”, a completat acesta.

Anul 2014 a însemnat pentru compania clujeană și primirea titlului de Superbrand la categoria „Îngrijire personală” pentru Gerovital, un premiu conferit în urma unei evaluări de către Superbrand România. Farmec a inaugurat în 2014 două magazine de brand în Salonic și Katerini din Grecia.

La cifra de afaceri în creștere a contribuit și lansarea unor noi game de produse în anul precedent: Gerovital Happiness, Gerovital H3 Evolution Perfect Look, Gerovital H3 Derma+, Gerovital H3 Men și ArganPlus. Pentru anul 2015, Farmec își propune menținerea aceluiași trend de creștere a vânzărilor ca în ultimii ani, lansarea de noi produse și extinderea unor linii de produse deja existente.