Cum au evoluat vânzările H&M în luna octombrie

Publicat: 17 11. 2014, 20:28

Analiștii intervievați de Reuters estimau că vânzările H&M vor crește cu 10%. În septembrie, vânzările H&M au crescut cu 8%, compania anunțând că mulți cumpărători au amânat achiziționarea unor haine groase, pe fondul condițiilor meteo neobișnuit de favorabile pentru acea perioadă.

H&M Hennes & Mauritz AB (cunoscută ca H&M) este un lanț de magazine de îmbrăcăminte din Suedia. Compania a fost înființată în 1947, în VästerÃ¥s, Suedia. În iulie 2010, H&M avea aproximativ 76.000 de angajați, care lucrau în circa 2.000 de magazine din 37 de țări, fiind al treilea mare retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, după grupul american Gap și Inditex din Spania. Cea mai mare piață este Germania, urmată de Marea Britanie și Suedia. În iunie 2007, compania avea 1.420 de magazine, comparativ cu 1.244 unități în iunie 2006.

Compania a deschis primul magazin în România pe 25 martie 2011, în centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Până în noiembrie 2011, H&M a deschis 8 magazine, dintre care 5 în București (în AFI Palace Cotroceni, Unirea Shopping Center, Băneasa Shopping City, Plaza Romania și București Mall) și 3 în țară, în Brașov, Cluj , Timișoara si Iasi .

În noiembrie 2013, numărul magazinelor a ajuns la 28, iar numărul angajaților la 700. În 2013, H&M avea în România 23 de magazine, în creștere cu 12 magazine, față de 2011. Retailerul suedez de fashion Hennes & Mauritz (H&M) a inaugurat în octombrie 2014 primul magazin din Târgu Jiu, în cadrul centrului comercial Târgu Jiu Shopping City, și al 37-lea din România. Anul trecut, cifra de afaceri a H&M a fost de 101 milioane euro, în creștere față de 2012 (74 milioane euro) și 2011 (37 milioane euro).