Românii care întâmpină probleme, în timpul vacanței, legate de calitatea serviciilor obținute din partea hotelierilor, de calitatea serviciilor prestate pe plaje sau a celor oferite de către agențiile de turism nu pot face, în momentul de față, reclamații pe adresa oficială pusă la dispoziția lor de către reprezentanții Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului (MDRT).
„Poate este o problemă de server”, au declarat pentru gândul reprezentanții ministerului de resort care susțin că aceeași adresă de e-mail este folosită și în cazul comunicării între diferite persoane din cadrul instituției.
Sursă: gândul.info
„Aceasta este adresa oficială. Nu am altă adresă decât cea de la punctul de informare”, ne-au mai explicat cei de la MDRT.
Nu este însă pentru prima dată când a fost semnalată o astfel de problemă, după cum au mai adăugat ei. „Ne-au scris și nouă românii pe contul de Facebook și le-am dat adresa punctului de informare”, ne-au menționat reprezentanții Ministerului Turismului.
Ei îi sfătuiesc, astfel, pe turiștii nemulțumiți de calitatea serviciilor de care beneficiază în timpul concediilor să depună reclamațiile pe adresa de e-mail [email protected].
După primirea plângerilor, ele vor fi redirecționate către inspectorii Direcției Control, Consiliere și Monitorizare în Turism care au competența necesară pentru desfășurarea controalelor și pentru aplicarea diferitelor sancțiuni.
Persoanele care consideră că au sesizat nereguli se pot adresa celor de la MDRT și telefonic, la numărul gratuit, 0800.868.282 („Tel-Verde”) sau prin fax la numărul (+40) 0372.144.021.
Citește și Ghidul turistului nemulțumit. Cui te adresezi și care sunt modalitățile prin care poți depune o reclamație
Citește și Amenzi de peste 600.000 de lei, aplicate agențiilor de turism în 2012. Ce trebuie să știi atunci când vrei să cumperi un pachet turistic
Citește și Topul celor mai reclamate agenții de turism în 2012. De ce s-au plâns românii la Protecția Consumatorilor