Cum își petrece timpul liber antreprenoarea care deține magazinul de lux Victoria Gallery
Indiferent că este la Monaco, Paris sau la București, antreprenoarea care a adus în România branduri de lux precum Agent Provocateur (lenjerie intimă) sau LaDuree (cofetărie) este în continuă mișcare.
„În businessul de retail weekendul este o perioadă de activitate intensă, așa că sunt cumva în continuă alertă. Singurul lucru diferit pentru mine față de o zi normală din timpul săptămânii este faptul că birourile brandurilor cu care lucrez sunt închise și acest lucru face diferența față de o zi când trebuie să gestionez și cerințele lor.”
Antreprenoarea de 30 de ani a intrat în businessul de lux acum cinci ani când a preluat alături de partenera sa, Andreea Altay, multibrandul de lux Victoria 46 de pe Calea Victoriei pe care l-au mutat apoi pe Dorobanți și l-au transformat în galerie comercială cu mai multe shop-in-shop-uri.
Victoria 46 a fost deschis acum șapte ani de către Solmar Group, care deține francizele mai multor branduri mass market pe piața locală, printre care și Mango. În 2009 compania a decis să vândă divizia de lux, respectiv multibrandul Victoria 46. Dorothy ConstanÂtin, la momentul respectiv brand managerul magazinului, a decis să îl cumpere de la fostul proprietar.
Dorothy Constantin și Andreea Altay au decis în acest an să remodeleze și să rebranduiască multibrandul Victoria 46 de pe Calea Dorobanți, transformând spațiul de 900 mp în department store, în contextul în care românii nu mai sunt la fel de dispuși să cumpere produse de lux.
Odată cu reorganizarea, cele două antreprenoare au renunțat temporar la unele dintre brandurile de lux din cadrul Victoria 46, respectiv Dior și McQueen, însă au păstrat printre altele Celine, Jimmy Choo, Herve Leger, Saint Laurent sau Zadig&Voltaire.
Magazinul Victoria Gallery găzduiește însă acum pe lângă magazinele celor două antreprenoare – Victoria 46 (multibrand), Agent Provocateur (lenjerie), Anastasia Beverly Hills (salon de înfrumusețare) și LaDuree (patiserie-cofetărie) – și spații destinate unor designeri români și altor branduri străine. Astfel, cele două antreprenoare au decis să subînchirieze câteva zeci de metri pătrați din spațiul de pe Calea Dorobanți unor alte branduri după ce vânzările au scăzut puternic în ultimul an. În contextul scăderii vânzărilor pe piața de modă de lux Dorothy Constantin și asociata sau au închis toate afacerile pe modă mai puțin magazinul din Dorobanți. Ele au păstrat însă saloanele Anastasia Beverly Hills din hotelul de cinci stele Radisson Blu, Victoria Gallery și din Băneasa Shopping City. Mai mult, au deschis o a doua patiserie cofetărie LaDuree în Băneasa Shopping City în această vară pe lângă cea din Dorobanți. Tot în Băneasa au deschis recent un magazin Agent Provocateur de sine stătător.Magazinul din Dorobanți a fost închis timp de trei luni pentru remodelare și a fost redeschis în aprilie.