Piețele externe aduc mai multe venituri din publicitate decât piața locală a Statelor Unite pentru Facebook, însumând astfel până la 51% din vânzările globale de reclame ale platformei de socializare. Cea mai puternică creștere a putut fi observată în ultima perioadă din partea Asiei, scrie Business Insider, citând reprezentanții companiei.
Este pentru prima oară când conducerea companiei americane oferă detalii despre procentele de vânzări de publicitate pe care le obține din afara Statelor Unite.
„Următorul miliard de consumatori va veni din aceste țări”, a declarat Carolyn Everson, vicepreședintele Facebook pentru soluții de marketing global.
Veniturile totale din publicitate pe ultimul trimestru au crescut cu 46% la 3,3 miliarde de dolari, reprezentând principala sursă de bani a rețelei. Veniturile totale trimestriale ale Facebook au fost de 3,5 miliarde de dolari.
Spre comparație, reprezentanții Google au anunțat că 57% din venituri provin de pe piețele internaționale în primul trimestru.
Piața europeană crește mai greu decât cea americană. Principala țintă a celor de la Facebook este acum Asia.
Publicitatea pe mobil reprezintă mai bine de 70% din veniturile obținute din acest sector de Facebook, segmentul fiind unul puternic și atractiv pentru publicitarii de pe piețele emergente, au mai explicat reprezentanții companiei americane.
Facebook beneficiază de pe urma exportatorilor din China care încearcă să lege conexiuni în afara țării și de pe urma unui aport de capital de risc în India, care oferă fonduri de start-up pentru segmentul de publicitate.