Datele au fost centralizate de Outrigger media, care se concentrează asupra celor mai profitabile canale de YouTube din două zone de divertisment: frumusețe și stil, respectiv mâncare și gătit.
Cel mai profitabil canal de YouTube din categoria celor culinare este CharlisCraftyKitchen. Acesta prezintă clipuri video cu sfaturile de gătit ale lui Charli, o fetiță talentată în vârstă de doar opt ani.
Potrivit estimărilor Outrigger, canalul fetei generează în fiecare lună 127.777 dolari din reclame. Canalul CharlisCraftyKitchen înregistrează în medie 29 milioane de vizualizări, în fiecare lună, iar în martie, a beneficiat de 29.133.270 vizualizări.
Charli a început să realizeze clipurile în 2012, pe când avea doar șase ani. Sora ei mai mică, Ashlee, în vârstă de cinci ani, „s-a angajat” drept „asistentă” în cadrul emisiunilor culinare difuzate de CCK. Surorile au realizat tutoriale pentru numeroase dulciuri, de la „acadelele cu Oreo Minnie Mouse”, până la cele cu jeleu, inspirate de filmul de animație „Frozen”, informează Business Insider.