Prima pagină » Economic » Cum s-au descurcat retailerii de la H&M în România, în primul trimestru al anului fiscal 2015

Cum s-au descurcat retailerii de la H&M în România, în primul trimestru al anului fiscal 2015

Cum s-au descurcat retailerii de la H&M în România, în primul trimestru al anului fiscal 2015
Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut cu 55% în primul trimestru al anului fiscal 2015, la 384 de milioane de coroane suedeze (41,2 milioane de euro) de la 248 de milioane de coroane (26,6 milioane de euro) în același interval al anului trecut.

În lei, H&M România a raportat o creștere de 45% a veniturilor din vânzări în perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arată într-un raport publicat marți de companie.

La finalul lunii februarie, retailerul suedez avea 38 de magazine în România, în condițiile în care în primul trimestru fiscal nu a deschis niciun magazin.

În schimb, H&M va deschide în această primăvară magazinul online în România, precum și în alte șapte țări europene (Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria și Belgia).

Vânzările H&M (incluzând TVA) la nivel mondial au crescut cu 25% în primul trimestru fiscal, la 46,8 miliarde de coroane (5 miliarde de euro), în timp ce profitul net a urcat cu 36%, la 3,6 miliarde de coroane (386,5 milioane de euro).

Vânzările H&M în România au crescut cu 43% în anul fiscal 2014, încheiat pe 30 noiembrie, la 1,28 miliarde coroane suedeze (138 milioane euro) de la 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro) în 2013.

Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947 și este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfârșitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de piețe, inclusiv unități deschise în sistem de franciză.

Citește și