Trebuie să ai grijă ce cuvinte folosești atunci când discuți cu cei din jur, dacă vrei ca persoanele care te ascultă să nu își schimbe părerea pe care o au despre tine. „Ceea ce spui poate influența modul în care ești perceput de către cei din jur”, explică Brian de Haaf, fondatorul și CEO-ul Aha!, într-o postare recentă de pe rețeaua LinkedIn. „Cuvintele pe care le folosești te ridică și îi motivează pe cei din jur. Ele nu ar trebui să te rănească pe tine sau relațiile pe care le ai”, a mai adăugat el, potrivit Business Insider.
Un anumit cuvânt poate să îți păteze grav credibilitatea, iar oamenii de succes evită să îl folosească. Este vorba despre „sincer”. Potrivit spuselor lui de Haaf, unii oameni foloseasc acest cuvânt pentru a accentua o idee, dar de cele mai multe ori efectul lui nu este cel dorit, iar cei din jur pot începe să se întrebe dacă spui sau nu adevărul.
„Pentru a fi credibil, trebuie să fii direct în fiecare zi, iar atunci când ești astfel, niciun calificativ, precum
De Haaf susține, totodată, că „sincer” este cel mai „dăunător cuvânt din business” pentru că produce distanțări între oameni. Începând o afirmație cu acest cuvânt îți poți afecta orice argument, dar și capacitatea de a creea noi relații.
CEO Aha! susține, totodată, că este bine să îi atragi pe cei din jur prin seriozitate și integritatea, pentru că acestea calități sunt cu adevărat importante.