De ce sunt cratere pe podul Giurgiu-Ruse? O EXPLICAȚIE

Publicat: 19 01. 2015, 23:12
Actualizat: 20 01. 2015, 10:14

Fostul ministru al Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat luni la Gândul LIVE, că este posibil ca gropile de pe Podul „Prieteniei” să fi apărut și din cauza faptului că multe camioane depășesc încărcătura maximă admisă pe osie.

„Este consecința firească a lipsei de coerență, din păcate. Când am intrat în minister am găsit o serie de proiecte începute. (…) Este chestiune de voință, dacă vrei să investești și să aloci bani. În plus, drumurile, autostrazile au niște intervale la care trebuie să fie verificate refăcute, după ciclurile iarnă- vară. Dacă trece un an și ai lăsat să se creeze o groapă, ea va crește în perioada care urmează. Aici este evident că are ceva mai multă vreme de când nimeni nu i-a mai făcut nici o reparație. S-ar putea, dacă mergem să cântărim aceste camioane, să constatăm că depăsesc încărcătura maximă admisă pe osie. Distrugem drumurile cu bună știință”, a declarat la Gândul LIVE spus Anca Boagiu, în timp ce urmărea imagini cu gropile de pe Podul Giurgiu-Ruse.

Amintindu-i-se că pe podul Giurgiu-Ruse se percepe taxă, care este mai mare în partea română de pod decât pentru partea bulgărească de pod, Boagiu a declarat că actualul ministrul Transporturilor ar trebui să „il ia de urechi” pe șeful CNADNR.

„Aici este sarcina ministrului să îl ia de urechi pe directorul companiei (CNADNR n.n.) și să repare partea care îi revine părții române, nu poți să lași așa și să și percepi și taxă”, crede fostul ministru al Transporturilor.