(P) De ce te sună KRUK pentru colectarea datoriilor la doar câteva zile de întârziere a plăţii?

Publicat: 18 03. 2021, 11:05
Actualizat: 18 03. 2021, 11:26

Au trecut doar câteva zile peste termenul de plată al unei facturi la un abonament de servicii sau peste scadenţa unei rate pentru credit şi, în ciuda întârzierii mici la plată, clientul este sunat de un reprezentant KRUK România in vederea efectuarii platii. De ce? Este întrebarea la care clientii care au întârziat cu plata datoriilor câteva zile caută un răspuns.

Înainte de a explica rolul KRUK, este important de ştiut că astfel de situaţii pot apărea şi, este indicat să fie gestionate cu calm, fără panică, prin comunicarea şi găsirea unei soluţii cu agenţii KRUK România privind colectarea debitelor restante.

De regulă, oamenii cu datorii ajung să fie înştiinţaţi că au dosare KRUK atunci când întârzie timp îndelungat cu plata debitelor.

Există, însă, şi situaţii în care unele companii mandatează compania KRUK pentru colectarea creanţelor, externalizând cazurile cu puţine zile de întârziere, pe o perioadă determinată de timp.

Scopul contactării clientului este acela de a veni în întâmpinarea acestuia, de a-l informa şi de a identifica împreună căile benefice pentru achitarea restanţei. Totodată, este necesar de menţionat faptul că datoria este deţinută în continuare de compania care a mandatat KRUK, recuperarea sumelor de bani restante făcându-se în numele şi în contul partenerului de afaceri KRUK.

De ce apelează companiile la servicii de colectare creanţe pentru clienţii cu puţine zile de întârziere?

KRUK are misiunea de a le reaminti clienţilor că au de efectuat plata către furnizorul lor. În astfel de situaţii, colectarea amiabilă include apelarea telefonică, transmiterea de sms-uri, email-uri, notificări scrise. Verbalizarea situaţiilor de întârziere, din timp, are ca rezultat identificarea celor mai potrivite soluţii de plată, în funcţie de situaţia fiecărui client.

În concluzie, acţiunile KRUK sunt orientate spre construirea relaţiilor pozitive şi pe termen lung cu clienţii care, la rândul lor, au inclusiv responsabilitatea de a înţelege că achitarea serviciilor/produselor de care beneficiază reprezintă o obligativitate generată de contractele pe care le-au încheiat. Discutând deschis şi cooperând cu reprezentanţii KRUK, se vor găsi soluţii de plată adaptate situaţiilor financiare şi contextului în care se află.

Ariile de afaceri din KRUK România sunt prezentate aici: ro.kruk.eu.