Magazinul Decathlon din Suceava va avea o suprafață de 1.600 metri pătrați și va fi prima unitate pe care retailerul o va deschide în acest an în România. Astfel, compania ajunge la un număr de 13 unități pe piața locală.
Managementul Shopping City Suceava se așteaptă la o creștere de minim 20% a traficului de vizitatori în centrul comercial în weekendul deschiderii Decathlon.
„Magazinul Decathlon din Suceava va comercializa aproximativ 15.000 de produse corespunzătoare unui număr de peste 50 de sporturi. Piața este orientată în special către sporturile în aer liber (alergare, drumeții, ciclism, role etc), cât și către sporturile de menținere în formă (fitness sau natație), așa încât managerii magazinului se așteaptă ca pentru articolele sportive asociate acestor sporturi să existe cea mai mare cerere și în această primăvară”, a arătat Graham Kilbane, directorul operațional al ARGO.
În Shopping City Suceava, Decathlon se alătură unor ancore precum Carrefour, Media Galaxy, Mobexpert, Baumax, New Yorker, Deichmann și Takko Fashion.
Decathlon este o companie franceză, prezentă în peste 15 țări cu peste 400 de magazine. Brandul aparține familiei Mulliez, care deține și hipermarketurile Auchan, magazinele Kiabi și cele de bricolaj Leroy Merlin. Compania a intrat pe piața din România în anul 2009 și comercializează atât mărci proprii, cât și o serie de branduri cunoscute de echipament sportiv.
ARGO este unul dintre cei mai mari proprietari de parcuri de retail din România, cu patru centre comerciale deținute în Sibiu, Suceava, Iași și Oradea, dar și din Europa Centrală și de Sud-Est, deținând proiecte ce totalizează peste 340.000 metri pătrați.