Prima pagină » Economic » Digitalia » Wizz Air lansează asistentul virtual Amelia. Este „instruită” să răspundă la cele mai frecvente întrebări legate de zboruri

Wizz Air lansează asistentul virtual Amelia. Este „instruită” să răspundă la cele mai frecvente întrebări legate de zboruri

Wizz Air lansează asistentul virtual Amelia. Este „instruită” să răspundă la cele mai frecvente întrebări legate de zboruri

Wizz Air, una dintre cele mai mari companii aeriene din Europa, anunță lansarea asistentului virtual Amelia. Noul asistent virtual WIZZ va îmbunătăți în continuare standardele în experiența clienților companiei și le va permite acestora să obțină cu ușurință informații despre zborurile lor, oferind în același timp informații generale utile publicului călător.

Noul software de asistență al Wizz Air a fost inspirat de către Amelia Earhart, pionierul aviației americane, care a fost prima femeie aviator care a zburat singură peste Oceanul Atlantic.

„Denumindu-și chatbot-ul după o femeie legendară, compania aeriană dorește să plătească tribut tuturor femeilor din sectorul aviației și să își arate angajamentul față de o industrie mai echitabilă din punctul de vedere al egalității de șanse între femei și bărbați”, precizează reprezentanțiicompaniei într-un comunicat.

Amelia poate da informații despre Covid-19, metode de plată, check-in, anulare voluntară, servicii WIZZ

Amelia, software-ul de asistență, este instruită să răspundă la întrebări generale legate de Covid-19, asistență specială, metode de plată, check-in, anulare voluntară, deplasare cu copii mici, servicii WIZZ (de ex. WIZZ Discount Club, WIZZ Flex, WIZZ Priority, Seat Selection) și întrebări cu privire la alte câteva subiecte. Acest nou asistent virtual este gratuit pentru toată lumea și le permite clienților să afle informații rapid și ușor fără să interacționeze cu cineva, fără să comunice cu agenți prin e-mailuri sau prin telefon și fără să navigheze pe site-ul companiei.

Funcția chatbot este disponibilă în prezent în limba engleză

Conversația în timp real cu agenții este de asemenea, disponibilă și gratuită, în cazul în care clienții au întrebări care depășesc cunoștințele Ameliei.

Funcția chatbot este disponibilă în prezent în limba engleză pentru un număr limitat de situații, cu toate acestea este lansată treptat pentru a acoperi un număr tot mai mare de subiecte pentru tot mai mulți clienți care vizitează wizzair.com. Pe lângă chatbot-ul nou lansat, agenții de chat live vor sprijini clienții cu răspunsuri la toate întrebările legate de zborurile și serviciile WIZZ, atât timp cât nu sunt necesare modificări ale rezervărilor care presupun plăți. Pentru solicitările care necesită plăți, Wizz Air oferă deja o serie de opțiuni de autogestiune direct din contul WIZZ precum și asistență din call-center.

Wizz Air operează o flotă de 136 de aeronave Airbus A320 și A321. Compania a transportat 40 de milioane de pasageri în anul financiar F20, care s-a încheiat pe 31 martie 2020.

Gilda Popa este licențiată în Drept și a urmat un master de psihologie organizațională la Facultatea de Psihologie - Universitatea București. A intrat în presă accidental, după ce a câștigat ... vezi toate articolele