Doi tineri români pun pe picioare afacerea care ar putea deveni „cel mai mare dușman al caselor de pariuri”
„Există posibilitatea extinderii comunității la nivel global, membrii săi comunica mai ușor și sunt la curent cu ultimele trenduri specifice nișei respective. Astfel a luat naștere GEPENCO.COM , o rețea socială destinată comunității pariorilor. Această rețea de socializare are menirea să închege comunitatea deja existentă atât offline, cât și pe alte rețele de socializare, și să îi pună la un loc pe membrii acesteia”, au declarat cei doi antreprenori.
Ce are diferit față de alte rețele de socializare? În primul rând, este cu destinație precisă, asta însemnând că în cadrul ei sunt integrate unelte specifice domeniului de pariuri sportive, susțin aceștia, care spun și că unul dintre principalele avantaje ale unei astfel de rețele este faptul că elimină riscul înșelătoriilor, devenind, astfel, principalul „dușman al caselor de pariuri”.
„Fiind un domeniu foarte dinamic, o problemă reală este existența scammerilor, adică a celor care vând bilete așa-zis câștigătoare, iar ulterior se dovedesc a fi simple înșelătorii. Pe GEPENCO.COM scammerii sunt eliminați cu ajutorul tehnologiei, printr-un sistem unic de ierarhizare a celor care oferă prognosticuri sportive. Cu alte cuvinte, sunt promovați automat cei care dau meciuri (selecții) câștigătoare. Actualmente, GEPENCO.COM se află în faza de tracțiune inițială, mai precis primii 100 de utilizatori și-au făcut deja cont în prima săptămână de la lansare, fiind bine primit de către publicul țintă”, au mai explicat tinerii.