Domo închide vineri magazinul din fosta locație a restaurantului Budapesta din București

Publicat: 26 04. 2012, 14:36
Actualizat: 03 07. 2013, 23:06

Retailerul de electronice, electrocasnice și produse IT Domo va închide vineri magazinul din bulevardul Dimitrie Cantemir (fostul restaurant Budapesta) din București, iar în perioada următoare are în plan renunțarea la alte două unități, ambele din afara Capitalei.

„Închidem cu părere de rău acest magazin, pentru că proprietarul vrea să dea altă destinație acestui spațiu. Magazinul nu va mai fi funcțional din data de 27 aprilie”, a comunicat compania pentru MEDIAFAX.

Magazinul a fost deschis în anul 2004 și are o suprafață de peste 600 de metri pătrați.

Compania ar mai putea închide două magazine în perioada următoare, ambele în provincie, și are în plan, potrivit declarațiilor anterioare, deschiderea a două unități în acest an.

„Pentru 2012 vrem să păstrăm un echilibru între deschideri și închideri, astfel încât să rămânem – pe cât posibil – la un număr constant de magazine”, arată compania.

Domo a deschis la începutul lunii aprilie primul magazin din acest an, la Piatra Neamț, astfel că rețeaua Domo cuprinde în prezent 110 magazine. Potrivit declarațiile anterioare ale directorului executiv al companiei, Lorand Szarvadi, Domo vrea să ajungă la o rețea de 100 de unități, cifră care va fi atinsă prin câteva deschideri și mai multe închideri până la mijlocul anului 2013. El spunea în toamna anului trecut că are în plan închiderea mai multor magazine, pe motiv că fie au o suprafață prea mică, fie sunt neprofitabile.

Printre ultimele care au fost închise se numără unitatea din centrul comercial City Mall, singurul mall din București care a trecut prin procedura falimentului.

Compania a avut anul trecut afaceri de 175 milioane de euro, în scădere cu circa două procente comparativ cu 2010.

Trendul descrescător al vânzărilor din 2010 a continuat și în primul trimestru, astfel că după primele trei luni cifra de afaceri s-a redus cu 5% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor Domo.

Szarvadi estima la sfârșitul anului trecut că cifra de afaceri în 2012 poate depăși 200 de milioane de euro.

Printre competitorii Domo pe piața locală se numără Altex și Flanco.