Două hoteluri de patru stele de pe litoral, sancționate în prima zi a sezonului estival
This browser does not support the video element.
Potrivit reprezentanților Comisariatului Județean pentru protecția Consumatorului Constanța, miercuri la prânz au fost efectuate controale la două hoteluri clasificate la patru stele din zona Mamaia Nord, în urma reclamației depuse de către un client.
„Controlul a fost pe baza unei sesizări și îndemn toți consumatorii să procedeze la fel. Hotelul este renovat în ultimii ani, dar administrat necorespunzător. (…) Bucătăria are parte de dotări peste nivelul multora dintre bucătăriile controlate de noi, dar gestionarea acestora este lamentabilă. Întreținerea echipamentelor și a dotărilor ține de modul în care angajații înțeleg să-și respecte locul de muncă. Repet, dotările sunt la un nivel bun”, a explicat șeful CJPC Constanța, Horia Constantinescu.
El spune că din cauza abaterilor constate, mizeria fiind una dintre acestea, conducerile unităților de cazare au fost invitate, joi, la sediul Comisariatului cu documentele ce privesc administrarea acestora, urmând să le fie comunicate atunci și sancțiunile.
„Au primit invitație pentru mâine (joi – n.r.). Câteva dintre camere vor fi oprite temporar, pentru că vopseaua este scorojită, necesită reparații, cu toate că hotelul a trecut printr-un plan investițional ambițios, dar întreținerea acestuia lasă de dorit”, a mai spus șeful CJPC Constanța, precizând și că aproximativ 50 de kilograme de alimente au fost retrase, „pentru depozitare neconformă și schimbarea stării termice”.
Totodată, acesta a precizat că la una dintre unități se va aplica o sancțiune și pentru obstrucționarea controlului, după ce au fost surprinși angajați în timp ce încercau să ascundă din alimentele neconforme.
„O să observați cum personalul duce în biroul de contabilitate mai multe produse alimentare, în încercarea de a obstrucționa controlul. (…) Vor fi sancționați și pentru obstrucționarea controlului”, a mai declarat Horia Constantinescu.