Express Sigma Centru are o suprafață de 195 metri pătrați și însumează aproximativ 3.500 de produse, Express Sigma Șoseaua Alexandriei se întinde pe 112 metri pătrați și va comercializa tot 3.500 de produse, iar Express Sigma Calea București are 100 metri pătrați și o gamă de circa 2.000 de produse.
În prezent, rețeaua Express numără 64 de magazine, dintre care 10 unități în Brașov, o unitate în Galați, trei unități în Giurgiu și 50 în București și Ilfov.
Carrefour operează în România patru formate de magazine, cu un total de 169 de magazine – 25 hipermarketuri Carrefour, 79 supermarketuri Market, 64 magazine de proximitate Express și un magazin online.
Retailerul pregătește lansarea pe piață românească și a conceptului de magazine Supeco, situat între discounter și cash&carry și care mai există doar în Spania, compania începând procesul de recrutare de manageri de magazine pentru Giurgiu, Râmnicu Vâlcea și Târgoviște.
Vânzările Carrefour România au revenit anul trecut la nivelul din 2008, de 1 miliard de euro, înregistrând o creștere cu 2% față de 2012.
În 2008, ultimul an de boom al economiei românești, Carrefour România înregistra o creștere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creștere ușoară, până la 955 milioane euro în 2011 și 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer. Vânzările sunt raportate fără TVA.
Retailerul este parte a grupului francez Carrefour, care deține peste 9.900 de magazine în 33 de țări.