Prima pagină » Economic » După trei ani de publicitate, a renunțat la slujbă. Și-a înființat o afacere visată de multe femei

După trei ani de publicitate, a renunțat la slujbă. Și-a înființat o afacere visată de multe femei

După trei ani de publicitate, a renunțat la slujbă. Și-a înființat o afacere visată de multe femei
Andreea Mogoșanu a lansar brandul Moogu, care a obținut în 2014 afaceri de 105.000 de lei (24.000 de euro).

După ce a lucrat timp de mai mulți ani în advertising, ca art director, o tânără din România renunțat la jobul pe care îl avea și a decis să-și urmeze visul: lansarea unui business cu bijuterii. Absolventă a Facultății de Arte Decorative și Design din cadrul Universității de Arte din București, Andreea Mogoșanu a demisionat, în urmă cu trei ani, de la compania la care era angajată, scrie zf.ro.

A par­tici­pat la cursurile de ini­țiere în argint și tur­nare în ceară de la Școa­la de Bijuterie Con­tem­porană Assam­blage a lui David Sandu, iar apoi a plecat la Florența pentru a urma și acolo cursuri la o școală de profil.

Aceia au fost primii pași pentru conturarea brandului propriu de bijuterii – Moogu. A început cu bijuterie contemporană din argint, pietre semiprețioase și alte metale mai puțin obișnuite, iar recent a lansat și o colecție de inele de logodnă și verighete din aur și pietre prețioase – diamante, rubine, smaralde și safire.

FOTO: Facebook//Andreea Mogu

„A devenit un business cu adevărat începând cu anul trecut, când am lansat cele două colecții de bijuterie contemporantă”, povestește Andreea. „Am trecut însă în acest an la un nou nivel de business când am lansat linia de verighete și inele de logodnă. Dacă vrei să supraviețuiești în piață ai nevoie de piese mai comerciale, realizate în serie, din aur și cu diamante”, a adăugat ea.

Firma ei, Moogu Design SRL ,a obținut în 2014 afaceri de 105.000 de lei (24.000 de euro) și o marjă de profit de 15%.

FOTO: Facebook//Andreea Mogu

Momentan Andreea este singurul angajat al firmei, ocupându-se atât de designul tuturor produselor, cât și de realizarea lor. Colecțiile de bijuterie contemporană sunt realizate în atelierul propriu, aflat într-o casă veche Capitală. Uneori, lucrează chiar și câte 15 ore pe zi.

„Nu am regretat însă niciodată decizia de a trece din publicitate la antreprenoriat. La finalul zilei am satisfacția că am realizat ceva”, mărturisește antreprenoarea.

Antreprenoarea vrea să vândă în acest an peste 100 de piese în total, cele mai multe inele de logodnă și verighete. Un inel de logodnă costă între 1.600 și 4.000 de lei (360-900 de euro), în timp ce o piesă contemporană pornește de la 70 de euro și merge până la 600 de euro.

Citește articolul complet pe zf.ro.

Citește și