Decizie. Deși vânzările Lexus au scăzut la nivel mondial, din cauza pandemiei, compania anunță lansarea unui nou vehicul concept
Pandemia a afectat și vânzările Lexus, care au înregistrat la nivel global o scădere de 6%. Prima jumătate a anului a fost dezastruoasă pentru divizia de lux a Toyota, reușind o redresare în a doua parte a anului.
Performanțele slabe economice nu împiedică însă noile proiecte: producătorul nipon a anunțat că va prezenta în primăvară un nou concept, oferind deocamdată doar o fotografie a acestuia. Modelul ar putea fi disponibil pe piață spre sfârșitul anului.
În 2020, Lexus a vândut 718.715 vehicule, față de recordul de 765.330 consemnat în anul precedent, când înregistra o creștere de 10% față de 2018.
Prima jumătate a lui 2020 a fost una de coșmar, în condițiile în care livrările au scăzut cu 16%, dar au crescut în a doua.
America de Nord a rămas cea mai mare piață a Lexus, în ciuda unei scăderi a vânzărilor cu 9%, până la 297.000 de vehicule în 2020. China a ocupat locul al doilea, cu o creștere de 11% până la un record de 225.000 de unități.
Noua viziune, în scurt timp
Conform unui comunicat de presă transmis luni, Lexus își va dezvălui noua viziune în această primăvară, anunțând un nou model care va da startul generației următoare de produse a mărcii premium.
Lexus a oferit o fotografie – teaser a unui vehicul concept pe care îl va prezenta în scurt timp.
„În această primăvară, vom dezvălui noua noastră viziune a mărcii, împreună cu un nou concept, care ilustrează intențiile noastre pentru viitor și care marchează începutul următoarei generații de Lexus”, au transmis reprezentanții companiei prin intermediul comunicatului de presă. „Mai mult, vom lansa primul model în acest an și vom continua să introducem noi modele anul viitor și nu numai”, au completat reprezentanții constructorului de autoturisme.