74% dintre companiile din Marea Britanie își măresc bugetele de marketing și cercetare de piață în acest an, pentru a ajunge mai ușor la potențialii clienți, se arată într-o cercetare făcută de Stravito, un important producător de software de gestionare a informațiilor.
Cercetarea, publicată de European Business Magazine, a fost realizată de compania de sondare independentă Censuswide. Aceasta a analizat 200 de factori de decizie din companiile mari și mijlocii din Marea Britanie, în ultima săptămână din decembrie 2020.
Rezultatele au arătat că 76% din manageri sunt pregătiți să-și revizuiască strategia referitoare la interacțiunea cu clienții, ca răspuns la problemele cauzate de pandemia Covid-19. Multe companii anticipează deja că 2021 va fi anul în care vor „reveni” din perioada grea provocată de criză.
83% dintre respondenți au fost de acord că îmbunătățirea comunicării și a relațiilor cu clienții va fi esențială pentru dezvoltarea afacerii lor în acest an.
În mod similar, 72% dintre factorii de decizie în afaceri au fost de acord că firma lor trebuie să își îmbunătățească cunoștințele referitoare la piața pe care activează, pentru a îmbunătăți vânzările în 2021.
„În această perioadă pandemică, este imperativă conectarea cu consumatorii la nivel uman. Demonstrarea empatiei și înțelegerii cu preocupările și nevoile clienților este obligatorie”, a declarat Thor Olof Philogène, CEO și cofondator al Stravito, pentru European Business Magazine.
În opinia sa, procesul trebui să înceapă cu o cercetare amănunțită a pieței și a consumatorilor, pentru a ajuta la dezvoltarea strategiei de afaceri și pentru a înțelege exact modul în care comportamentul și așteptările consumatorilor s-au modificat, în cursul ultimelor 12 luni.