Prima pagină » Economic » „Economia hipsterilor” – analiza unui fenomen social și cultural, în Business Magazin

„Economia hipsterilor” – analiza unui fenomen social și cultural, în Business Magazin

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, 14 ianuarie, cu titlul "Economia hipsterilor" - analiza unui fenomen social și cultural, este dedicat hipsterilor și potențialului lor creativ și economic.

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, 14 ianuarie, cu titlul „Economia hipsterilor” – analiza unui fenomen social și cultural, este dedicat hipsterilor și potențialului lor creativ și economic, informează Mediafax.

„Sunt tineri, mereu contra curentului, se preocupă de artă, muzică indie, film și cauze nobile, sunt interesați de ecologie, nu-și fac prea multe planuri și nu respectă nicio regulă. Se țin departe de actualitate și de tiparele impuse de societate, iar lumea îi percepe drept ciudați. Nu recunosc despre ei înșiși că sunt hipsteri, dar trăsăturile pe care le au în comun definesc o minoritate tot mai vizibilă pe străzile din orașele României. Deși înseamnă mai puțin de jumătate de miliard de euro în economie, cam cât piața clinicilor și spitalelor private, comunitatea hipsterilor merită atenție, tocmai pentru că nu o caută”, scrie Business Magazin.

FOTO: Business Magazin

Materialul este o analiză a acestui fenomen, cu puncte de vedere din partea lui Victor Stroe – Planning Director în cadrul Leo Burnett, Bogdan Ioniță – Strategic Planner în cadrul agenției de publicitate Draftfcb, Radu Florescu – CEO al Saatchi&Saatchi România, Iuliana Stan – Directorul General al Human Synergistics România și Ștefan Chirițescu – Head of Strategy în cadrul Graffiti BBDO.

În noul număr al revistei, disponiblă doar în rețelele Inmedio și Relay, cititorii vor afla și ce s-a întâmplat cu interesul jucătorilor români pentru piețele externe și cum a evoluat rulajul cumulat al SSIF Broker și BT Securities, singurii brokeri din România care tranzacționează direct la Bursa din Viena, ce anume a decis Comitetul Basel pentru Supraveghere Bancară să acorde băncilor, ce schimbări au avut loc la conducerea Microsoft România, în ce va investi în acest an compania Orange România peste 100 milioane de euro și ce se întâmplă cu piața de training.

Tot în această ediție a revistei Business Magazin directorul general AL BAT România, Gemma Web, vorbește despre cum are de gând să dezvolte compania pe care o conduce, iar în cadrul secțiunii „Curierat” cititorii pot afla formula secretă a afacerii care transformă timpul în profit, dezvăluită de Octavian Bădescu, fondatorul Sameday Courier, împreună cu Lucian Baltaru, director executiv și acționar minoritar al a companiei.

Numărul din 14 ianuarie cuprinde, la secțiunea Antreprenoriat, descrierea traseului profesional al celui care deține un grup de afaceri anuale cu peste cinci milioane de euro în industria încălțămintei, antreprenorul Petru Chiriac, proprietarul businessului care numară 16 magazine și trei branduri, Il Passo, Staccato și Tamaris. Tot din paginile noului număr al revistei, cititorii vor afla care sunt noutățile pe 2013 în piața auto, respectiv cum a evoluat aceasta în comparație cu anii trecuți și ce mașini vor fi lansate în acest an.

În plus față de temele precizate, revista are o serie de subiecte de actualitate, analize și comentarii, grupate în secțiunile: FINANȚE: Maria Grapini reînvie impozotul forfetar ca pasărea Phoenix; INTERNAȚIONAL: Efectele pașaportului rusesc al lui Depardieu asupra economiei europene; TEHNOLOGIE: CES 2013 – prefață la internetul lucrurilor și tendințele din IT.

Citește și