Prima pagină » Economic » Ediție de colecție dedicată femeilor de business, de la Ziarul Financiar

Ediție de colecție dedicată femeilor de business, de la Ziarul Financiar

Ediție de colecție dedicată femeilor de business, de la Ziarul Financiar

Cotidianul a pregătit o ediție de colecție dedicată femeilor din business, în care surprinde povești de succes ale femeilor care s-au impus ca antreprenori și manageri în mediul de afaceri românesc.

Analiza Ziarului Financiar arată că, din primele zece companii locale ca cifră de afaceri, două sunt conduse de femei, raportul fiind însă mult mai mic când vorbim de primele 100 de business-uri, numai opt dintre ele având la vârf o femeie. România se poate lăuda însă cu faptul că OMV Petrom – cea mai mare companie din țară – este condusă de nouă ani de Mariana Gheorghe, inclusă de altfel de Fortune și în top 50 cele mai puternice femei din lume.

Ziarul Financiar a reușit să vorbească cu cele mai influente femei de pe „Wall Street”-ul românesc, care fac tranzacții de miliarde de lei și administrează economiile a milioane de români, precum și cu doamnele care au ajuns în poziții de top în managementul băncilor, companiilor de asigurări, firmelor de audit și consultanță, jucătorilor din IT&C și al giganților din sectorul energetic. În plus, cotidianul financiar prezintă poveștile celor mai puternice antreprenoare, care reușesc să dezvolte afaceri cu mii de angajați din domenii diverse, de la pharma la vinuri și fashion.

La modul general, retailul, sănătatea, energia, auto, cosmeticele, serviciile financiare, asigurările sunt sectoare unde femeile conduc afaceri de sute de milioane de euro.

Ediția specială a Ziarului Financiar arată și de ce femeile din România câștigă cu 8% mai puțin decât bărbații, precum și care sunt sectoarele unde doamnele au venituri mai mari.

Ziarul Fianaciar este liderul informației de business din România – în cei 16 ani de existență s-a impus drept cea mai complexă și puternică sursă de informare din acest segment, oferind știri, date, analize și comentarii difuzate pe toate canalele consumate de comunitatea de business, de la print și online, la mobile, video și evenimente.

Brand de referință al pieței de business, Ziarul Financiar este și lider absolut al audiențelor din acest segment, ediția online ZF.ro având peste 1,79 milioane de vizitatori unici în ianuarie 2015, potrivit datelor SATI. La rândul său, ediția tipărită a publicației conduce cu o audiență extinsă de 488.000 de cititori, conform valului SNA CAPI iunie 2012 – mai 2014.

Citește și