Prima pagină » Economic » Efectul neașteptat al bidonului de plastic pentru laptele Zuzu

Efectul neașteptat al bidonului de plastic pentru laptele Zuzu

Efectul neașteptat al bidonului de plastic pentru laptele Zuzu
După ce Albalact a lansat bidonul de plastic pe piața românească, saltul înregistrat în vânzări a fost imediat, rulajele crescând cu 14% în valoare. Între timp, cota de piață a continuat să crească pe segmentul laptelui proaspăt pasteurizat iar compania dezvoltată de antreprenorul Raul Ciurtin a ajuns liderul domeniului.

Bidonul de plastic cu mâner de 1,8 litri este un ambalaj unic în prezent pe piață, dar popular pe piața Americii de Nord. După lansarea bidonului mare, compania a dezvoltat o gamă de noi ambalaje de un litru și de 500 ml.

Gama de ambalaje dispune de gramaje diferite de cele existente până în prezent pe piață, la care se adaugă funcționalitatea. Sunt ușor de manevrat, au o curgere fină și se așază bine în ușa frigiderului. Sunt destinate consumatorilor care preferă fie volume mari, fie mobilitate.

Lansarea noului ambalaj a adus în perioada ianuarie – septembrie 2014 o creștere de 5% în volum și 14% în valoare pentru Albalact pe segmentul laptelui proaspăt pasteurizat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Albalact a decis să adopte noile ambalaje după o analiză a obiceiurilor de consum și a dorințelor consumatorilor. Designul întregii game a fost dezvoltat împreună cu producătorul austriac de ambalaje Greiner, ținând cont de toate aspectele legate de dimensiunile sticlei, de funcționalitate, de aspectul curgerii și de ergonomia mânerului. Dezvoltarea proiectului a durat un an, iar investiția inițială s-a ridicat la 500.000 de euro.

Citește în continuare pe businessmagazin.ro.

Autor

Citește și