eMag a ajuns la cotă de piață de 50% în Bulgaria și estimează că într-un an va deveni lider și în Ungaria
Magazinul online eMag, cel mai mare jucător de pe piața de retail online IT&C din România, a ajuns la cotă de piață de 50% în Bulgaria, la un an de la lansare, și estimează că într-un an va deveni lider și în Ungaria, unde și-a lansat operațiunile în urmă cu o lună.
„Am reușit afară, avem 50% cotă de piață în Bulgaria într-un an. Am început în Ungaria acum o lună și deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. În Ungaria ne întalnim cu jucători mai mari, precum Tesco. Credem că într-un an vom deveni lideri de piață și în Ungaria”, a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu.
El a arătat că în cifre eMag reprezintă 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfă și 700 de angajați.
Compania investește anual 1 milion euro în logistică și 2 milioane euro în soft.
Magazinul online este controlat de grupul sud-african Naspers, prin firma Dante International, și a avut anul trecut o cifră de afaceri de 165 milioane euro, în creștere cu 13,8% față de 2011.