Prima pagină » Economic » Facebook anunță joi veniturile înregistrate după listarea la bursă. „Va fi un șoc catastrofal dacă vor rata”

Facebook anunță joi veniturile înregistrate după listarea la bursă. „Va fi un șoc catastrofal dacă vor rata”

Facebook anunță joi veniturile înregistrate după listarea la bursă.
Reprezentații rețelei de socializare Facebook ar putea să raporteze pierderi în momentul în care vor face publice, joi, câștigurile obținute în primul trimestru al anului 2012.

Reprezentații rețelei de socializare Facebook ar putea să raporteze pierderi în momentul în care vor face publice, joi, câștigurile obținute în primul trimestru al anului 2012, informează Daily Mail.

Valoarea acțiunilor companiei a ajuns, vineri, la 28,76 de dolari pe acțiune, cu aproape 10 dolari mai puțin decât prețul inițial, din luna mai, înregistrat la listarea pe bursa Nasdaq a Facebook.

Peste jumătate dintre cei 36 de analiști financiari care tranzacționează acțiunile platformei de socializare nu își încurajează, în momentul de față, clienții să cumpere acțiunile Facebook, ei așteptând cu interes declarația de joi.

Valoarea acțiunilor gigantului în domeniul IT a scăzut în repetate rânduri după ce investitorii au pus sub semnul întrebării capacitatea companiei de a-și crește veniturile obținute prin publicitate.

„Va fi un șoc catastrofal dacă vor rata”, a declarat Michael Binger, managerul fondului Gradient Investments care deține o parte din acțiunile Facebook. „Acesta este un trimestru foarte important pentru ei. El va hotărî modul în care oamenii vor vedea compania”, a mai explicat el.

Există însă și motive de optimism. Platforma de socializare are peste 900 de milioane de utilizatori și a introdus o gamă diversă de noi elemente destinate publicității în încercarea de a-și mări profitul.

Costul de promovare a produselor și serviciilor prin intermediul rețelei de socializare a crescut în ultimul an cu 60%, conform reprezentanții TBG Digital, care lucrează cu publicitarii ce utilizează acest site.

De asemenea, Facebook le permite companiilor să se adreseze unui public specific motiv pentru care este foarte probabil să rămână popular în rândul publicitarilor.

Citește și