Prima pagină » Economic » Finanțe » Bănci/Fintech » Strategie. Cea mai cunoscută marcă românească din industria textilă primește o finanțare de 400.000 euro. Ajutorul este garantat de stat pe schema COVID-19

Strategie. Cea mai cunoscută marcă românească din industria textilă primește o finanțare de 400.000 euro. Ajutorul este garantat de stat pe schema COVID-19

Strategie. Cea mai cunoscută marcă românească din industria textilă primește o finanțare de 400.000 euro. Ajutorul este garantat de stat pe schema COVID-19

Una dintre cele mai cunoscute mărci din industria textilă din România, Braiconf, va beneficia de un credit de 400.000 euro, prin schema de stat COVID-19 dedicată companiilor mari, ce va fi folosit pentru plățile către furnizori, salarii și taxe către bugetul de stat și de asigurari sociale, fiind acordat de Raiffeisen Bank, cu garanții Eximbank.

Silviu Dumitrache, președintele Braiconf, spune că pachetul de finanțare va ajuta compania din Brăila, prezentă pe piață de 70 ani, să implementeze acum o nouă strategie de promovare a mărcii pe termen lung și care să fie adaptată la cerințele consumatorului din secolul 21.

Una dintre cele mai mari preocupări ale noastre a însemnat siguranța resursei umane și, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale businessului, de la componenta de retail, până la linia de produse sută la sută românești – Silviu Dumitrache, președinte  CA Braiconf.

Braiconf este cea mai cunoscută marcă din industria textilă din România, brand național cunoscut pe piețele interanționale, una dintre companiile cele mai importante din județul Brăila încă dinaintea anului 1989.

O nouă strategie de business

Braiconf relizează în fabrica de la Brăila o producție anuală de peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH, ceea ce i-a adus recunoaşterea internaţională a produselor sale. Printr-o nouă strategie de business, compania vizează investiții în modernizarea mărcii  și a tuturor componenetelor pe orizontală: activitatea de bază, retail, linii proprii, resurse umane. Noutăți vor fi și pe linia soluţiilor vestimentare complete pentru bărbați, iar noua viziune Braiconf include schimbări în zona liniilor de producție și a colecțiilor.

Cine sunt finanțatorii

EximBank este o instituție specializată ce se implică activ în susținerea și promovarea mediului de afaceri românesc. În cadrul programului guvernamental de susținere a companiilor mari, pe care EximBank îl implementează în urma mandatului special primit din partea statului român, societățile mari și IMM-urile cu cifră de afaceri peste 20 milioane lei în 2019 pot beneficia de produse de finanțare și garantare cu componentă de ajutor de stat.

Raiffeisen Bank susține dezvoltarea antreprenoriatului autohton, fiind unul dintre cei mai importanți finanțatori ai companiilor românești de peste 20 de ani. Cu o prezență în țară în opt centre regionale pentru corporații și o echipă dedicată companiilor mari și medii in București, banca deține un portofoliu de peste două miliarde de euro în finanțări acordate corporațiilor.