Banca Transilvania anunță că datele din documentele de identitate a peste 400.000 de clienţi persoane fizice rezidente au fost actualizate ca urmare a colaborării cu Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor.
„Colaborarea dintre Banca Transilvania şi Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor (DGEP) din cadrul Ministerului Afacerilor Interne a schimbat experienţa clienţilor în relaţia cu BT. Au fost actualizate datele din documentele de identitate a peste 400.000 de clienţi persoane fizice rezidente, din noiembrie 2023, când a început proiectul pilot”, se menţionează într-un comunicat al BT.
Verificarea şi actualizarea datelor clienţilor se realizează prin schimb instant de informaţii între Banca Transilvania şi Direcţia Generală pentru Evidenţa Populaţiei.
Automatizarea este benefică atât pentru clienții noi care deschid un cont BT prin orice canal, cum ar fi agențiile sau aplicația BT Pay, cât și pentru clienții existenți care fac verificări periodice. Prin urmare, procesul este automatizat și clienții nu mai trebuie să viziteze BT pentru a-și actualiza datele de identitate. De asemenea, clienții trebuie să-și informeze BT cu privire la următoarele informații: sursa fondurilor; schimbarea angajatorului, ocupației sau numărului de telefon; statutul PEP (Persoane Expuse Public); scopul relației de afaceri; și PEP. Actualizarea se poate face prin aplicația BT Pay, pe site-ul băncii și în unitățile BT.
Foto cu caracter ilustrativ