Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice și comerciale. Hipermarketul are o suprafață netă de vânzare de 6.300 de metri pătrați, fiind situat în centrul comercial Hello Shopping Park, se arată într-un comunicat al Auchan.
Cu un program al deschiderilor de trei magazine Auchan pe lună, compania urmează să finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor real la sfârșitul lunii aprilie. Magazinele rămase de remodelat sunt situate în București – AFI Cotroceni, Galați și Timișoara Nord.
Tranzacția Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat în 30 noiembrie 2012 între grupul Auchan și Metro Group și a validării primite din partea Consiliului Concurenței, la sfârșitul lunii iulie.
Anterior, retailerul a anunțat că va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real în mai puțin de un an, cu o investiție de 40 milioane euro.
Auchan România, în noua sa dimensiune, are 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafață netă de vânzare de 252.000 metri pătrați, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe.
Compania devine astfel unul dintre cei mai mari cinci angajatori privați din România și a doua rețea de comerț ca suprafață totală de vânzare la nivel național.
În prezent, Auchan gestionează la nivel mondial 834 hipermarketuri integrate și 362 de centre comerciale și a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 62,1 miliarde euro.