Fostul magazin real din Ploiești, redeschis sub brandul Auchan
Auchan România a inaugurat, vineri, la Ploiești, un nou magazin preluat de la grupul Metro, care a funcționat sub brandul real, acesta fiind al optulea dintre cele 20 de magazine preluate de la grupul Metro deschis sub marca Auchan, în care s-au investit aproximativ două milioane de euro.
Fostul hypermarket real Ploiești, închis în ultimele zece zile, a fost inaugurat, vineri, sub brandul Auchan, magazinul urmând să fie redeschis publicului sâmbătă. Magazinul Auchan din Ploiești este al optulea din totalul de 20 de hypermarket-uri preluate de grupul Auchan de la Metro Group în cadrul unei tranzacții care a început în 2012 și a fost finalizată în septembrie 2013.
Directorul de marketing al Auchan România, Tiberiu Dănețiu, a declarat vineri, la Ploiești, că după finalizarea tranzacției Auchan – Metro Group, în septembrie anul trecut, șapte magazine au fost remodelate sub marca Auchan, în cursul acestui an celelalte 13 urmând a fi redeschise sub brandul grupului francez.
„Avem programate câte trei deschideri de magazine pe lună. Timpul mediu de închidere l-am redus anul acesta și e în jur de 10-11 zile. După Ploiești urmează Timișoara Sud, Baia Mare și București Berceni”, a afirmat el.
Potrivit acestuia, toți angajații magazinului real (170) au fost păstrați și, în plus, au fost angajate alte aproximativ 100 de persoane.
Unitatea are o suprafață de vânzare netă de 7.800 metri pătrați, 824 locuri de parcare, 35 de case de marcat și o gamă de aproximativ 50.000 de produse alimentare și nealimentare.
În România, grupul Auchan are 31 de magazine deschise și alte două în construcție, trei platforme logistice și 10.125 de angajați.