GALERIE FOTO: Cum se promovează România în „Orașul luminilor”
Oficialii Autorității Naționale pentru Turism (ANT) alături de reprezentanți ai 11companii românești, printre care agenții de turism, touroperatori, hotelieri și companii aeriene, promovează până la finalul săptămânii țara noastră la Paris.
Standul în formă de insulă al României din cadrul Salonului Mondial de Turism, cel mai important târg de profil din Franța, este amplasat într-o poziție centrală și are o suprafață de 50 de metri pătrați.
Pentru a putea fi identificat cu ușurință, acesta este așezat sub un logo al brandului românesc plasat la înălțime și luminat de mai multe reflectoare, se arată într-un comunicat emis de ANT.
FOTO: ANT
Originalitatea ansamblului de prezentare a țării noastre la cea de-a 39-a ediție a evenimentului de la Paris este dată de artizanatul prezent la stand.
FOTO: ANT
„An de an circa 100.000 de vizitatori sunt atrași de ofertele turistice prezentate în cadrul salonului, perioada de desfășurare, luna martie, reprezentând perioada în care cea mai mare parte a francezilor își pregătesc și rezervă concediul”, se explică într-un comunicat ANT.
FOTO: ANT
Salonul Mondial de Turism se adresează, în principal, publicului larg. Pe parcursul celor patru zile, acesta va reuni specialiști din domeniul turismului, de la asociații profesionale, la touroperatori, agenții de turism și chiar operatori de parcuri de distracții.