Lucrările de modernizare a șinelor de cale ferată au fost întârziate de o companie care își avea sediul în Ministerul Transporturilor și care „servea contracte” pentru anumite firme care participau la licitațiile de atribuire, a declarat, la GÂNDUL LIVE, Anca Boagiu, fost ministru al Transporturilor.
„Nu înțelegeam la un moment dat de ce nu reușeam să pornim acele licitații (la calea ferată n.r.). Am aflat de ce. Pentru că exista o firmă care căpușa calea ferată, care avea angajați pe care îl plătea și care erau în interiorul căii ferate, care erau participanți activi la pregătirea caietelor de licitații. Aveau chiar birourile acolo (în minister n.r.) Plăteau oameni din interiorul Căii Ferate. Oamenii aceia nu mai sunt acolo”, a precizat Boagiu.
Fostul ministru a adăugat că s-au făcut sesizări la DNA și la Parchet pentru compania care „pregătea contracte, le servea cuiva”.
„Este tot tronsonul de cale ferată de pe Coridorul 4. Acolo era o miză de 2,1 miliarde de euro. Mică”, a subliniat ironic Boagiu.
Mai mult, fostul ministru a spus că au început numirile în funcții a unor persoane asupra cărora planează anumite supiciuni, unele chiar că ar fi colaborat cu Mihai Necolaiciuc.
VEZI AICI INTEGRAL INTERVIUL FOSTULUI MINISTRU AL TRANSPORTURILOR, ANCA BOAGIU