ANA Hotels a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri totală de 31, 5 milioane euro, în creștere cu 9,6%, față de 2015 și o creștere a indicatorului specific RevPar (Revenue per Available Room) de 10,3%.
Hotelurile din Poiana Brașov au înregistrat o creștere de 9% a veniturilor din 2016 comparativ cu anul precedent, creștere ce a rezultat din volume de business mai mari atât pe segmentul de oaspeți individuali cât și pe cel de clienți corporate, în ciuda unui sezon de iarnă 2015 – 2016 mai restrâns.
Grupul hotelier a înregistrat, de asemenea, o creștere a numărului mediu de angajați, până la 591.
Recent, Ana Hotels a demarat un proiect amplu de renovare a Hotelului Bradul, cu o capacitate de 59 camere. Investiția, în valoare de 1,5 milioane Euro, vizează renovarea completă a camerelor, băilor și spațiilor publice ale hotelului, într-un design ce va recrea atmosfera elegantă de conac de odinioară, într-un stil și o cromatică perfect integrate în natură. Materiale și finisajele vor fi toate naturale și de calitate premium, precum marmura de Carrara, granitul sau stejarul masiv, scrie Business Magazin.