Prima pagină » Economic » Gică Popescu va investi 20 milioane euro într-un hotel Marriott

Gică Popescu va investi 20 milioane euro într-un hotel Marriott

Gică Popescu Hotels și Marriott International au încheiat vineri la București un parteneriat prin care firma fostului jucător de fotbal Gheorghe Popescu va construi, dezvolta și opera primul hotel sub brandul Courtyard Marriott din România, investiție de 20 de milioane de euro.

Gică Popescu Hotels și Marriott International au încheiat vineri la București un parteneriat prin care firma fostului jucător de fotbal Gheorghe Popescu va construi, dezvolta și opera primul hotel sub brandul Courtyard Marriott din România, investiție de 20 de milioane de euro.

Courtyard Marriott Bucharest Hotel va fi amplasat în centrul orașului și va fi încadrat în categoria 4 stele. Hotelul va avea 146 de camere, patru săli de conferință, bar, spa și spații comerciale.

Lucrările de construcție vor începe în luna iulie a acestui an și vor fi încheiate după 18 luni.

„Avem deja o poveste de succes în România, cu JW Marriott Bucharest Grand Hotel, și sunt sigur că o putem repeta și pentru noul Courtyard Marriott. Suntem încantați de inițiativa partenerului nostru Gică Popescu de a dezvolta acest proiect și așteptăm cu nerabdare deschiderea oficială”, a declarat, într-un comunicat, John Litzenberger, vicepreședinte Marriott International Lodging Development Europe.

„Sunt mulțumit că după negocieri de foarte lungă durată, managementul Marriott International a considerat că un nou proiect marca Marriott în România este oportun și de viitor”, a afirmat Gheorghe Popescu, președinte al Gica Popescu Hotels.

Courtyard Marriott este marcă a grupului Marriott International. Primul hotel marca Courtyard a fost deschis în 1983, în prezent peste 900 de hoteluri operând sub acest brand în toată lumea.

Primul hotel Marriott din România, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, a fost deschis în anul 2000, în urma unei investiții de peste 150 milioane de dolari. Hotelul, clasificat 5 stele, este deținut de grupul austriac Srabag.

Marriott International are 3.700 de proprietăți în 73 de țări și a înregistrat, în anul fiscal 2011, venituri de peste 12 miliarde de dolari. Compania, cu sediul în SUA, are peste 120.000 de angajați.

Citește și