Prima pagină » Economic » Hidroelectrica a semnat contractul pentru servicii de plată cu carduri bancare pentru clienți prin aplicația iHidro și site-ul oficial

Hidroelectrica a semnat contractul pentru servicii de plată cu carduri bancare pentru clienți prin aplicația iHidro și site-ul oficial

Hidroelectrica a semnat contractul pentru servicii de plată cu carduri bancare pentru clienți prin aplicația iHidro și site-ul oficial

Societatea de Producere a Energiei Electrice în Hidrocentrale „Hidroelectrica” S.P.E.E.H. S.A., cel mai mare producător de energie electrică din țară, dar și furnizor pentru o cotă semnificativă din piață, a anunțat că semnat, luni, contractul pentru furnizarea de servicii de plată cu cardul pentru clienții finali.

Contractul a fost semnat cu compania PayU, fiind adjudecat ca urmare a parcurgerii unei proceduri de achiziție sectorială la care au participat trei ofertanți – PayU, asocierea formată din CEC Bank – Europayment Services și NETOPIA Financial Services.

Contratrul are o valoare de 3,46 milioane de lei și include servicii de plată prin aplicația proprie a companiei, iHidro, inclusiv pentru versiunea de mobil, precum și prin site-ul oficial, hidroelectrica.ro.

„Metode de plată fluide, sigure și eficiente”

Potrivit companiei, noile servicii de plată vor îmbunătăți accesibilitatea și comoditatea platformelor digitale ale Hidroelectrica, oferind clienților o modalitate sigură și ușoară de gestionare a plăților.

„Semnarea acestui contract marchează o etapă extrem de importantă în angajamentul nostru de a îmbunătăți experiența clienților prin digitalizare. Prin parteneriatul cu PayU, un lider în soluții de plată online, ne asigurăm că clienții Hidroelectrica beneficiază de metode de plată fluide, sigure și eficiente. Acest lucru face parte din strategia noastră mai amplă de a crește eficiența operațională și de a continua să oferim soluții de energie verde adaptate cerințelor pieței din România. Suntem încrezători că aceste îmbunătățiri vor consolida satisfacția clienților nostri si vor face mai atractiva si sustenabila oferta Hidroelectrica”, a declarat Karoly Borbely, președintele directoratului Hidroelectrica.

Această inițiativă se aliniază cu eforturile continue ale Hidroelectrica de a moderniza serviciile și răspunde cerințelor clienților privind asigurarea unei flexibilități îmbunătățite în gestionarea conturilor proprii de energie. Implementarea procesatorului de plăți are ca termen 15 zile de la emiterea ordinului de execuție de către Hidroelectrica, ulterior parcurgerii unui proces de conciliere a tehnologiilor informatice utilizate și finalizarea dezvoltărilor suplimentare necesare aplicației iHidro.

Compania dă asigurări că noua metodă de plată cu cardul, inclusiv integrarea cu Apple Pay și Google Pay, va aduce un plus de confort, asigurând o experiență rapidă și eficientă în gestionarea plăților facturilor de către clienții companiei.

Hidroelectrica, listată la BVB anul trecut, este deținută în proporție de 80,05% de statul român, prin Ministerul Energiei, și este cel mai mare producător de energie electrică al ţării, cu o cotă de piaţă de circa 30%.Compania operează 187 de centrale cu o capacitate hidroenergetică de 6,3 GW. În plus, deţine un parc eolian la Crucea, cu o putere instalată de 108 MW. Compania acoperă, de asemenea, 13,09% din piaţa de furnizare din România.

Citiți și:

Încă trei centrale hidroelectrice vor intra în proces de modernizare. Valoarea contractelor atribuite de Hidroelectrica

Karoly Borbely (Hidroelectrica), la Gândul Green: „În această toamnă vom anunța primele PROIECTE concrete pe care le vom demara”

Absolventă a Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca, Departamentul de Limbi Moderne Aplicate din cadrul Facultății de Litere, Mădălina Prundea a debutat în presa regională, la „Evenimentul ... vezi toate articolele

Citește și