„Este un pas important în ceea ce privește dezvoltarea ofertelor noastre și extinderea prezenței H&M România pe mai multe canale de vânzare. Pe lângă cele 38 de magazine, clienții H&M din România beneficiază acum, o dată cu lansarea magazinului online, de o experiență de cumpărături completă, atât prin extinderea cu un nou canal de vânzăre, cât și prin completarea și îmbogățirea gamei de produse oferite”, a declarat Ralf Wein, Country Manager H&M România.
Magazinul cuprinde colecțiile pentru femei, bărbați, adolescenți și copii, decorațiunile interioare și cosmeticele.
Vânzările retailerului au crescut cu 55% în primul trimestru al anului fiscal 2015, la 384 de milioane de coroane suedeze (41,2 milioane de euro) de la 248 de milioane de coroane (26,6 milioane de euro) în același interval al anului trecut.
În lei, H&M România a raportat o creștere de 45% a veniturilor din vânzări în perioada decembrie 2014-februarie 2015, se arată într-un raport publicat marți de companie.
Grupul H&M a fost fondat în Suedia în 1947 și este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfârșitul lunii februarie, H&M avea 3.551 magazine pe circa 50 de piețe, inclusiv unități deschise în sistem de franciză.