H&M retrage de pe piață o curea vândută împreună cu pantaloni pentru fetițe
Compania cere clienților să returneze produsul pentru a primi înapoi suma achitată.
„Rugăm clienții să înceteze folosirea curelei. Componentele din metal care susțin cureaua se pot fărâmița. Piesele mici prezintă riscul de a fi înghițite sau inhalate de către copiii sub 3 ani. Clienții sunt rugați să returneze cureaua sau pantalonii și cureaua în orice magazin H&M, pentru a primi înapoi suma integrală plătită pe produs”, se arată într-un anunț al companiei.
H&M a fost informat în legătură cu un incident provocat de acest produs. Compania precizează că nu s-a raportat niciun caz de accidentare.
Retailerul suedez de îmbrăcăminte deține o rețea de 33 de magazine în România și a obținut în anul fiscal 2013, încheiat în noiembrie, vânzări de 893 milioane coroane suedeze (101 milioane euro), în creștere cu 41%.
H&M a fost fondat în Suedia 1947 și este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are 3.200 de magazine pe 54 de piețe, inclusiv unități deschise în sistem de franciză.