Magazinul are o suprafață de vânzare de 1.555 de metri pătrați și va fi deschis zilnic, între orele 9.00-21.00.
H&M a înregistrat în România vânzări în creștere cu 40% în anul financiar 2015, la 1,796 miliarde de coroane suedeze (193,4 milioane de euro), și pregătește lansarea pe piața locală în acest an a magazinelor sub brand COS.
Brandul COS se adresează clienților cu venituri peste medie și este al doilea cel mai important brand pentru gruÂpul suedez după cifra de afaceri și numărul de magaÂzine desÂÂchise, după H&M.
Retailerul de îmbrăcăminte a deschis în anul financiar 2015, perioada 1 decembrie 2014 – 30 noiembrie 2015, patru magazine în România, ajungând la o rețea locală de 42 de unități.
În trimestrul al patrulea, când a deschis în România un singur magazin, H&M a consemnat vânzări de 522 de milioane de coroane suedeze (56,2 milioane de euro), în urcare cu 25% raportat la perioada similară a anului financiar anterior.