Prima pagină » Economic » Ikea România, 10 ani de la deschidere. Care a fost valoarea celui mai mare bon din istoria magazinului din Băneasa

Ikea România, 10 ani de la deschidere. Care a fost valoarea celui mai mare bon din istoria magazinului din Băneasa

Ikea România, 10 ani de la deschidere. Care a fost valoarea celui mai mare bon din istoria magazinului din Băneasa
Cel mai mare bon de casă înregistrat de magazinul IKEA din nordul Capitalei în cei zece ani de activitate a fost de 104.568 de lei (circa 23.000 de euro), conform informatiilor furnizate de companie.

Cei zece ani de activitate IKEA in cifre:

Cea mai vândută familie de mobilier a fost familia de sisteme de depozitare pentru camera de zi BESTÃ…, cu peste 390.000 de bucăți vândute în cei 10 ani.

Farfuriile și bolurile din gama OFTAST au fost accesoriile cele mai apreciate de clienți, care au în casele lor 1.619.919 de bucăți.

Prăjitura cu migdale ALMONDY CAKE a ”câștigat” în fața chifteluțelor în vânzările Restaurantului, cu 1.391.547 de bucăți vândute.

Clientul cu cel mai mare bon din cei zece ani și-a mobilat simultan mai multe camere din casă și a cumpărat mobilier și accesorii în valoare de 104.568 lei.

IKEA a avut în anul financiar 2015 -2016 (1 septembrie 2015-31 august 2016) vânzări de 514 mil. lei ( fără TVA), adică peste 115 mil. euro, în creștere cu 21% față de perioada similară anterioară.

Compania a vândut peste 17,3 mil. produse, cel mai căutat produs fiind mobilierul pentru sufragerie care s-a vândut în peste 80.000 de exemplare, urmat de mobilierul pentru bucătărie vândut în 5.500 de exemplare.

Cu un singur magazin, IKEA este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă prezenți pe plan local. Compania concurează cu afaceri românești precum Mobexpert, Casa Rusu și Lem”s, într-o piață a retailului de mobilă care se îndreaptă către un miliard de euro.

Citește și