„Apetitul de a alege o locuință nouă sau veche nu este neapărat generat de preț, ci de profilul clientului. Am observat că există clienți care își cumpără locuințe în locațiile în care au copilărit sau în care sunt foarte aproape de serviciu și contează mai puțin dacă acestea sunt locuințe noi sau vechi. Este mai mare ponderea clienților care optează astfel pentru locuințe decât a celor care se uită dacă locuința este nouă sau veche. Acest lucru l-am observat din solicitările pe care le avem”, susține Dana Demetrian.
Vicepreședintele BCR spune că românii nu au o cultură care să-i ghideze în alegerea locuințelor în funcție de anul construirii acestora. „Nu există o cultură de a merge către locuințele noi pentru că nu am reușit să dezvoltăm foarte mult informația de risc care poate exista pentru locuințele vechi versus locuințele noi și/sau poate locuințele noi poate nu întotdeauna au respectat standardele de calitate pe care o locuință veche, construită în anii `40, care a rezistat la două cutremure mari, o poate atinge. Cred că sunt mai multe ingredinte care pot genera apetitul clienților pentru o locuință nouă sau veche”, este de părere Dana Demetrian.