Helvetansa, compania româno-elveÂțiaÂnă fondată în 1994 specializată în comerÂciaÂlizaÂrea de ceasuri și bijuterii de lux, spune că cererea își revine, dar că deocamdată achizițiile de piese al căror preț depășește pragul de 150.000 de euro sunt oprite
Helvetansa, compania româno-elveÂțiaÂnă fondată în 1994 specializată în comerÂciaÂlizaÂrea de ceasuri și bijuterii de lux, spune că cererea își revine, dar că deocamdată achizițiile de piese al căror preț depășește pragul de 150.000 de euro sunt oprite și acest segment de consumatori fiind afectat de criza financiară.
„În anii de dinaintea crizei, în 2007-2008, reușeam să vindem câte 6-8 ceasuri pe an cu meÂcanism tourbillon, prețul unor astfel de pieÂse fiind cuprins între 150.000 și 200.000 de euro. Cel mai scump ceas pe care l-am vândut în peÂrioada de dinaintea crizei a fost un Piaget Polo Tourbillon Relatif în valoare de 250.000 de euro. După 2008 acest tip de vânzări s-au oprit, s-a oprit această cerere”, spune Max-Igor Muller, administratorul Helvetansa.
ComÂpaÂnia este prezentă pe piața locală prin interÂmeÂdiul a trei magazine, două în BuÂcuÂrești, din caÂre cel mai mare este pe Calea VictoÂriei, și unu în Constanța, în incinta hoteÂluÂlui de cinci stele Vega, activ controlat de omul de afaceri Gabriel Comănescu. CompaÂnia aduce pe piața locală branduri precum Vacheron Constantin, Cartier, Officine Panerai, Piaget și altele.