ING a inaugurat un nou concept de sucursală care pune accent pe experiența clienților
Clienții nu vor mai intra într-un sediu căutând un birou sau un ghișeu, ci vor fi întâmpinați și direcționați în funcție de solicitările lor, spun oficialii băncii.
Sucursale de acest tip au mai fost deschise în Amstelveen, Olanda, în 2016, un an mai târziu în Belgia, iar apoi au demarat proiecte-pilot la nivel global, în Polonia, Spania și Turcia. România este a șasea țară care a preluat conceptul, iar spre finalul acestui an se va alătura și Italia.
Noul concept a fost implementat în contextul în care există tendințe tot mai accentuate de digitalizare, dar există și o nevoie de comunicare si consultanță, cu valoare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant.
Banca a remarcat schimbări în comportamentul clienților, care au petrecut mai mult timp pe dispozitive mobile și platforme digitale, prioritizând accesul instant la servicii și produse. Clienții ING se autentifică în HomeBank o dată la 2 zile pentru a efectua tranzacții și a-și verifica conturile.
„Casa ING reflectă răspunsul nostru la dinamica societății și la nevoile specifice ale clienților. Pe de o parte, întâlnim tendințele tot mai accentuate de digitalizare, și pe de altă parte, recunoaștem o nevoie incontestabilă de comunicare si consultanță, cu voaloare adăugată, prin discuție față în față cu un consultant”, a declarat Javier Montes Pita, Head of Retail Banking, în cadrul ING, la inaugurare.