Procesul de rebranding presupune schimbarea numelui și a identității vizuale a ING, fără a aduce schimbări la nivelul strategiei, al echipei de management și angajati sau la nivelul relației contractuale cu clienții, au anunțat joi reprezentanții ING.
Schimbarea numelui diviziilor de asigurări de viață, pensii și management al investițiilor nu se referă la operațiunile bancare, ING Bank păstrându-și numele în continuare.
„Nimic din ceea ce definește relația cu clienții și partenerii noștri nu se va schimba prin tranziția către noul nume.Ne propunem să realizăm cu succes transferul de capital de imagine și încredere de la brandul construit până acum către noul brand, NN”, a declarat Marius Popescu, CEO ING Asigurări de Viață și membru în Consiliul de administrație ING Pensii.
Alinierea la noul brand, NN, are loc la nivel global în 2015. În toate cele 18 țări în care grupul este prezent, diviziile de asigurări de viață, pensii și investiții, care la acest moment operează sub numele ING, vor adopta noul nume și identitatea vizuală aferentă.