Acesta a declarat că scopul său este de a „conecta punctele” între cumpărători, vânzători și numărul uriaș de „influenceri” de pe platforma Instagram.
Instagram a început recent să testeze noile funcții, la cererea utilizatorilor săi, brandurilor și influencilor populari, care au un număr mare de urmăritori.
Oficialii estimează că acest lucru ar putea aduce câștiguri de până la 15 miliarde de dolari din reclame și promovări, aproape un sfert din totalul câștigat de Facebook.
Mosseri a afirmat că funcția de cumpărături reprezintă un plan pe termen lung care va necesita dezvoltarea infrastructurii aplicației. Instagram trebuie să lucreze cu serviciile de plată din fiecare țară.
Aspecte ale protecției cumpărătorilor și integrarea sistemelor de administrare a inventarelor vor fi de asemenea introduse.
„Va fi foarte fragmentat, așa că va fi nevoie de foarte mult timp. Acesta nu este un plan pe un an, ci mai degrabă pe 5-10 ani”, a adăugat Mosseri.
În luna martie, Instagram a informat că 20 de branduri de modă americane, cât și influenceri și creatori pentru mărcile respective, își vor putea vinde marfa direct pe platformă, printr-un parteneriat cu PayPal.