INTERVIU: Maria Cârjă, Marketing manager, Corteva: 2019 se prevede a fi un an agricol foarte bun
This browser does not support the video element.
A crescut mult porumbul, va fi o producție medie superioară celei de anul trecut, a precizat managerul.
Maria Cîrjă a participat la conferința Mediafax Talks about Smart Agriculture: Agricultura viitorului cucerește România, organizată de Mediafax în parteneriat cu Grupul Agrointeligența-BT Video, despre modul în care tehnologia lucrează cu agricultura.
„Anul agricol 2019, având în vedere situația climatică din ultimele săptămâni, ploile care au venit, se prevede a fi un an foarte bun. Așa cum știm, în Românbia problema cu care ne confruntăm în fiecare an este seceta, neavând un sistem de irigații sau suprafețe mari pe care să putem să le irigăm suntem la mâna lui Dumnezeu, așteptăm ploaia, dar având în vedere situația actuală, suntem optimiști că vom avea, cel puțin pentru culturile de primăvară, un an extraordinar”, a spus Maria Cîrjă
Corteva comercializează semințe de porumb, floarea soarelui, rapiță, soia, lucernă, precum și produse de protecție a plantelor.
Directoarea de marketing spune că fermierii români au devenit din ce în ce mai deschiși la produsele noi, la produsele inovatoare, care au în spate cercetare și investiții foarte mari și că firma pe care o reprezintă are o creștere semnificativă, de două cifre în fiecare an, și la fel va fi și în acest an.
Mediafax în colaborare cu Agrointeligența a organizat „Smartgricultura”, eveniment care și-a propus să descopere modul în care tehnologia, cea mai nouă activitate umană, se îngemănează cu agricultura, cea mai veche activitate umană.
Agricultura se numără printre domeniile care adoptă și care răspunde cel mai rapid la schimbările tehnologice, dintre toate zonele de activitate, iar tehnologia poate permite agriculturii să recupereze decalajele față de sistemele agricole occidentale.
Evenimentul a fost posibil cu sprijinul companiilor partenere Rhizza, Agro Concept, Corteva și Timac Agro.