Retailerul german Kaufland va investi pe piaţa locală în acest an circa 300 de mil. euro, o parte din bani urmând să meargă către deschiderea de magazine noi. Bugetul de investiţii este dublu faţă de cel din 2019.
Pentru anul financiar 2020 (ce începe la 1 martie 2020 şi se încheie la 28 februarie 2021) compania are bugetate 13 magazine, dintre care patru au fost deja inaugurate. Prin comparaţie, anul trecut au fost deschise 7 unităţi, iar în 2018 doar 4, deşi de fiecare dată planurile vizau peste 10 hipermarketuri noi.
Referitor la bugetul de investiții din acest an, Marco Hößl, Director General Kaufland România, a declarat că, în ciuda contextului actual, acesta rămâne neschimbat, de 300 mil. euro.
„Vom continua să investim în România și să ne consolidăm poziția de lider. Viziunea noastră este de a avea 160 de magazine până în 2024”, a mai spus Marco Hößl.
„Anul trecut am avut peste 500.000 de clienţi pe zi. Între 300 şi 500 de camioane au alimentat magazinele noastre zi de zi“, adaugă Hoessl.