Primul magazin Jumbo din România, cu o suprafață de 13.000 metri pătrați, a fost deschis în octombrie 2013 la Timișoara, în locul fostului hiperÂmarÂket Real din nordul orașului. Al doilea magazin, care se întinde pe 14.000 metri pătrați, a fost inaugurat pe 9 noiembrie în București, în cadrul centrului comercial Arcade de pe Bulevardul Theodor Pallady. În ultimul trimestru al anului trecut, retailerul a inaugurat încă o unitate în București (octombrie) și una în Oradea (noiembrie), fiecare unitate însumând 12.000 metri pătrați.
În primul trimestru al acestui an compania are în plan să inaugureze un magazin în Arad, urmat în toamnă de unul în Ploiești și în decembrie în Pitești. Toate aceste unități vor fi deschise în spațiile în care și-a derulat activitatea retailerul german de bricolaj OBI, care a decis să iasă de piața românească.
Planurile companiei este să dezvolte o rețea de 12-18 unități pe piața românească.
În anul fiscal 2013/2014, încheiat la 30 iunie, retailerul a înregistrat, cu doar două magazine, vânzări nete de 8,8 milioane euro și un profit de 2,14 milioane euro. Totodată, în primul trimestru al anului fiscal 2014/2015 (iulie-septembrie 2014), Jumbo România a avut vânzări de 2,7 milioane euro și un profit net de circa 384.000 euro.
La finalul lunii septembrie, Jumbo avea în România 193 de angajați permanenți.
Rețeaua Jumbo numără 70 de magazine în Grecia, Cipru, Bulgaria și România și un magazin online și are peste 5.000 de angajați. În Macedonia și Albania, rețeaua Jumbo funcționează în sistem de franciză. Jumbo este listată din 1997 la bursa de la Atena.
Pe lângă jucării, care reprezintă cea mai mare parte a afacerilor, magazinele companiei oferă produse pentru îngrijirea copiilor, rechizite, produse de sezon, decorațiuni și produse pentru locuință.