Kaufland a ajuns la 100 de hipermarketuri în România
Kaufland București Tudor Vladimirescu a creat peste 200 de locuri de muncă, se arată într-un comunicat al companiei.
Acesta este al doilea hipermarket Kaufland deschis în această săptămână, după ce miercuri compania a inaugurat un magazin la Bacău.
Potrivit unor informații anterioare transmise de companie, suma medie alocată pentru un hipermarket este de 6 și 9 milioane euro, în funcție de oraș, valoarea terenului sau suprafața magazinului. Astfel, investițiile totale ale retailerului în deschiderile de magazine se ridică între 600 și 900 milioane euro.
De la începutul anului, retailerul a mai deschis hipermarketuri în Arad, Târgu Mureș, Oradea, Târgoviște, București și Gherla.
Kaufland România a creat până în prezent peste 12.700 locuri de muncă directe, la sediul central din București, în magazinele deschise, precum și la centrele logistice situate în Parcul Industrial Ploiești și Turda.
Kaufland este cel mai mare retailer din România după valoarea vânzărilor, depășind Metro Cash&Carry, Auchan și Carrefour. Compania a înregistrat în 2013 o creștere cu peste 20% a profitului net, la 331 milioane lei (75 milioane euro), în timp ce afacerile au urcat cu 13%, la 7,26 miliarde lei (1,64 miliarde euro). În 2012, retailerul a avut o cifră de afaceri de 6,4 miliarde lei (1,4 miliarde euro), în creștere cu 15% față de 2011, și un profit net de 274,5 milioane lei (61,6 milioane euro), cu 64% mai mare.
Retailerul a deschis primul magazin în România în anul 2005 și este parte a grupului german Lidl & Schwartz, care mai operează pe plan local rețeaua de discount Lidl.